Nou Frans dat ziet er weer goed uit heel overzichtelijk.
En Marion jij ook heel hartelijk bedankt voor het inzingen, dus nu allemaal maar goed oefenen.
Groetjes Nellie Horvers.
En Marion jij ook heel hartelijk bedankt voor het inzingen, dus nu allemaal maar goed oefenen.
Groetjes Nellie Horvers.