Beste mensen vd Molenzangers.
Wat hebben we toch een geslaagde dag gehad met ons korenfestival. En wat was het toch allemaal fantastisch georganiseerd. Hierbij wil ik iedereen heel hartelijk bedanken daarvoor. Vooral de mensen die daar bijna een jaar mee bezig zijn geweest dat ze dit zo voor elkaar hebben gekregen. Het was geweldig.
Verder wens ik iedereen een fijne vakantie toe ,en we zien elkaar weer op
19 aug. met onze feestmiddag
Groetjes Nellie
Wat hebben we toch een geslaagde dag gehad met ons korenfestival. En wat was het toch allemaal fantastisch georganiseerd. Hierbij wil ik iedereen heel hartelijk bedanken daarvoor. Vooral de mensen die daar bijna een jaar mee bezig zijn geweest dat ze dit zo voor elkaar hebben gekregen. Het was geweldig.
Verder wens ik iedereen een fijne vakantie toe ,en we zien elkaar weer op
19 aug. met onze feestmiddag
Groetjes Nellie