Hallo allemaal,
Wat hebben we Oisterwijk in beeld gebracht met zoveel koren. Geweldig dat jullie dat allemaal voor elkaar hebben gekregen, petje af voor zo'n groot festijn. Iedereen die hier haar of zijn best voor heeft gedaan bedankt. Wij mogen trots zijn op ons koor. Ook alle sponsoren bedankt, want zonder hun was het moeilijker geweest om alles rond te krijgen. Het was een geweldige dag om nog lang op terug te kijken.
Nogmaals bedankt Frans, Tonny, Marion, Muzikanten, Kees, Martin en de hele organisatie en die ik vergeten mocht zijn.
Fijne vacantie allemaal en groetjes van Kees en Elly.
Wat hebben we Oisterwijk in beeld gebracht met zoveel koren. Geweldig dat jullie dat allemaal voor elkaar hebben gekregen, petje af voor zo'n groot festijn. Iedereen die hier haar of zijn best voor heeft gedaan bedankt. Wij mogen trots zijn op ons koor. Ook alle sponsoren bedankt, want zonder hun was het moeilijker geweest om alles rond te krijgen. Het was een geweldige dag om nog lang op terug te kijken.
Nogmaals bedankt Frans, Tonny, Marion, Muzikanten, Kees, Martin en de hele organisatie en die ik vergeten mocht zijn.
Fijne vacantie allemaal en groetjes van Kees en Elly.