Aan De Molenzangers,
t.a.v. Frans de Kivit en zijn team.
Langs deze weg wil het smartlappenkoor Jeremiade jullie nogmaals bedanken voor de geweldige organisatie en het verloop van het Korenfestival van 2 juli.
Naarmate de dag vorderde, werd gelukkig het weer steeds beter.
Chapeau voor de verzorging en verdere organisatie van deze dag.
Voorwaar geen sinecure, waar vele dagen vrijwilligerswerk inzitten.
Volgend jaar weer hopelijk.
Namens alle leden van OSK Jeremiade
Peter Heijne
secretaris
t.a.v. Frans de Kivit en zijn team.
Langs deze weg wil het smartlappenkoor Jeremiade jullie nogmaals bedanken voor de geweldige organisatie en het verloop van het Korenfestival van 2 juli.
Naarmate de dag vorderde, werd gelukkig het weer steeds beter.
Chapeau voor de verzorging en verdere organisatie van deze dag.
Voorwaar geen sinecure, waar vele dagen vrijwilligerswerk inzitten.
Volgend jaar weer hopelijk.
Namens alle leden van OSK Jeremiade
Peter Heijne
secretaris