Hallo Molenzangers,
Wat een geweldige dag hebben we gehad.
En wat een organisatie. petje af hoor. Oisterwijk is weer een evenement rijker. Veder wens ik iedereen een fijne vacantie toe.
Gr. CORRIE.
Wat een geweldige dag hebben we gehad.
En wat een organisatie. petje af hoor. Oisterwijk is weer een evenement rijker. Veder wens ik iedereen een fijne vacantie toe.
Gr. CORRIE.