Beste Frans en leden van De Molenzangers
Namens alle Tulpen bedankt voor de hele gezellige muzikale middag.
Prachtig weer, een prima verzorging en een perfecte organisatie, wat wil je nog meer...
Een speciaal bedankje gaat uit naar onze behulpzame en vriendelijke begeleider Henk.
We hebben met zijn allen genoten van de gastvrijheid , de optredens en de gezelligheid in Oisterwijk !
Het was super !
Nogmaals dank en een fijne vakantie toegewenst voor iedereen.
Namens De Rooi Tulpen uit Sint Oedenrode.
Ine
Namens alle Tulpen bedankt voor de hele gezellige muzikale middag.
Prachtig weer, een prima verzorging en een perfecte organisatie, wat wil je nog meer...
Een speciaal bedankje gaat uit naar onze behulpzame en vriendelijke begeleider Henk.
We hebben met zijn allen genoten van de gastvrijheid , de optredens en de gezelligheid in Oisterwijk !
Het was super !
Nogmaals dank en een fijne vakantie toegewenst voor iedereen.
Namens De Rooi Tulpen uit Sint Oedenrode.
Ine