Beste Molenzangers,
Wat hebben we toch weer genoten op het korenfestival Oisterwijk. Een groot feest echt, iets om op terug te kijken. En je ziet het dat we het kunnen, als we er maar voor gaan. Samen vormen wij de kracht, alleen lukt het niet, daarom dank ik jullie allemaal voor deze fijne dag ik heb genoten. ?.
Wat hebben we toch weer genoten op het korenfestival Oisterwijk. Een groot feest echt, iets om op terug te kijken. En je ziet het dat we het kunnen, als we er maar voor gaan. Samen vormen wij de kracht, alleen lukt het niet, daarom dank ik jullie allemaal voor deze fijne dag ik heb genoten. ?.