Hallo vrienden en vriendinnen van De Molenzangers,
Wat hebben we toch weer een gezellig en geslaagd korenfestival gehad.
Alles was weer in de puntjes verzorgd.
Ondanks het warme weer hebben we allemaal goed ons best gedaan.
Na afloop zij we nog met heel veel koorleden naar Vuur & Vlam gegaan waar we een heerlijk gegeten hebben. Dat was een gezellige afsluiting van die gezellige dag en tevens voor de vakantie.
Bij deze wil ik het korenfestival comitรจ ook heel hartelijk bedanken voor al het werk dat ze voor deze geslaagde dag hebben gedaan. Verder ook alle mensen die vrijwillig hebben meegewerkt voor deze dag.
Verder wens ik iedereen een fijne vakantie toe en we zien elkaar weer op 18 augustus.
Lieve groetjes Nellie Horvers.
Wat hebben we toch weer een gezellig en geslaagd korenfestival gehad.
Alles was weer in de puntjes verzorgd.
Ondanks het warme weer hebben we allemaal goed ons best gedaan.
Na afloop zij we nog met heel veel koorleden naar Vuur & Vlam gegaan waar we een heerlijk gegeten hebben. Dat was een gezellige afsluiting van die gezellige dag en tevens voor de vakantie.
Bij deze wil ik het korenfestival comitรจ ook heel hartelijk bedanken voor al het werk dat ze voor deze geslaagde dag hebben gedaan. Verder ook alle mensen die vrijwillig hebben meegewerkt voor deze dag.
Verder wens ik iedereen een fijne vakantie toe en we zien elkaar weer op 18 augustus.
Lieve groetjes Nellie Horvers.