Hallo Frans,
Namens zeemanskoor "De Leye Zangers" wil ik jouw, en De Molenzangers hartelijk bedanken voor de geweldige dag die we in Oisterwijk mochten beleven.
We hebben er allemaal van genoten.
Bedankt voor het vele werk dat er aan vooraf ging.
Met vriendelijke groeten,
Namens De Leye Zangers
Jan Kennis
Namens zeemanskoor "De Leye Zangers" wil ik jouw, en De Molenzangers hartelijk bedanken voor de geweldige dag die we in Oisterwijk mochten beleven.
We hebben er allemaal van genoten.
Bedankt voor het vele werk dat er aan vooraf ging.
Met vriendelijke groeten,
Namens De Leye Zangers
Jan Kennis