Hallo beste mensen van De Molenzangers.
Wat hebben we toch weer geboft met de mooie molenzangerstassen.
Dank zij alle vriendjes en vriendinnetjes waar Kees Bergman zo goed z`n best voor heeft gedaan en omdat hij dat allemaal mooi voor elkaar heeft gekregen.
Dankjewel Kees hopelijk komen er nog vele vriendjes erbij.
Lieve groetjes Nellie Horvers.
Wat hebben we toch weer geboft met de mooie molenzangerstassen.
Dank zij alle vriendjes en vriendinnetjes waar Kees Bergman zo goed z`n best voor heeft gedaan en omdat hij dat allemaal mooi voor elkaar heeft gekregen.
Dankjewel Kees hopelijk komen er nog vele vriendjes erbij.
Lieve groetjes Nellie Horvers.