Graag wil ik 'n compliment geven aan de evenementen-commissie, voor de goede verzorging tijdens de Kerstviering en de Nieuwjaarsborrel.
Ook wil ik Kees en Nicie bedanken voor hun inzet van de actie "vriendje voor 'n tientje".
Dankzij hun inzet, kregen alle leden een prachtige Molenzangers-tas.
Voor iedereen....ALLE GOEDS VOOR 2017....
Jet
Ook wil ik Kees en Nicie bedanken voor hun inzet van de actie "vriendje voor 'n tientje".
Dankzij hun inzet, kregen alle leden een prachtige Molenzangers-tas.
Voor iedereen....ALLE GOEDS VOOR 2017....
Jet