Lieve mensen van de Molenzangers.
Wat hebben we toch weer een gezellige kerstviering gehad.
We hebben zo met z'n allen 2018 goed afgesloten.
Bij deze wil ik het feestcomite ook heel hartelijk bedanken voor de goede zorgen.
Het was ook gezellig dat Peter en Christa tussendoor voor wat gezellige liedjes zorgde.
Nu op naar 2019 dan gaan we er weer een gezellig zangjaar van maken.
Bij deze wil ik het bestuur, de muzikanten en al de leden van het koor prettige kerstdagen en al het goeds in goede gezondheid 2019 toewensen.
Groetjes Nellie Horvers.
Wat hebben we toch weer een gezellige kerstviering gehad.
We hebben zo met z'n allen 2018 goed afgesloten.
Bij deze wil ik het feestcomite ook heel hartelijk bedanken voor de goede zorgen.
Het was ook gezellig dat Peter en Christa tussendoor voor wat gezellige liedjes zorgde.
Nu op naar 2019 dan gaan we er weer een gezellig zangjaar van maken.
Bij deze wil ik het bestuur, de muzikanten en al de leden van het koor prettige kerstdagen en al het goeds in goede gezondheid 2019 toewensen.
Groetjes Nellie Horvers.