Hallo Molenzangers,
Wat hebben we toch weer een fijn optreden gehad, vrijdag in Veldhoven, en zondag in Tilburg.
We waren met een kleine groep, maar we hebben de sterren van de hemel gezongen.
Veel complimentjes gehad en wat was Marion toch tevreden.
Hier kunnen we met plezier aan terug denken.
Gr. Corrie.
Wat hebben we toch weer een fijn optreden gehad, vrijdag in Veldhoven, en zondag in Tilburg.
We waren met een kleine groep, maar we hebben de sterren van de hemel gezongen.
Veel complimentjes gehad en wat was Marion toch tevreden.
Hier kunnen we met plezier aan terug denken.
Gr. Corrie.