Beste mensen van De Molenzangers,
Wat hebben we toch weer gezellige optredens gehad in het afgelopen weekend.
Vrijdag 18 Januari zijn we met z`n allen met de bus naar de Senioren Expo in Veldhoven gereden.
We vertrokken s 'morgens om 9 uur bij de zaak van Jan en Diny. Jammer dat ze er niet bij konden zijn, maar Jan was er s 'morgens toch wel even om ons een lekker kopje koffie aan te bieden en ons heel veel sucses te wensen.
Al waren we niet met zoveel leden hebben we toch de sterren van de hemel gezongen zoals ons Corrie al zei.
Al met al was het een gezellige dag geweest.
Zondag 20 Januuari hebben we in Tilburg gezongen bij de Kruikenzangers, waar we het ook erg naar ons zin hebben gehad.
Iedereen bedankt voor het gezellige weekend.
Tot donderdag.
Groetjes Nellie.
Wat hebben we toch weer gezellige optredens gehad in het afgelopen weekend.
Vrijdag 18 Januari zijn we met z`n allen met de bus naar de Senioren Expo in Veldhoven gereden.
We vertrokken s 'morgens om 9 uur bij de zaak van Jan en Diny. Jammer dat ze er niet bij konden zijn, maar Jan was er s 'morgens toch wel even om ons een lekker kopje koffie aan te bieden en ons heel veel sucses te wensen.
Al waren we niet met zoveel leden hebben we toch de sterren van de hemel gezongen zoals ons Corrie al zei.
Al met al was het een gezellige dag geweest.
Zondag 20 Januuari hebben we in Tilburg gezongen bij de Kruikenzangers, waar we het ook erg naar ons zin hebben gehad.
Iedereen bedankt voor het gezellige weekend.
Tot donderdag.
Groetjes Nellie.