Hallo lieve mensen,
Zoals de andere meisjes al beschreven hebben.... het was heel gezellig in Veldhoven en Tilburg! Het zingen ging helemaal goed al waren we met een kleine groep aanwezig.
Het aanwezige publiek had ook complimenten voor De Molenzangers.
Het ging zo goed dat Lia al bang was dat de mensen om handtekeningen zouden vragen ???.
We hebben goed ons best gedaan!!
Zoals de andere meisjes al beschreven hebben.... het was heel gezellig in Veldhoven en Tilburg! Het zingen ging helemaal goed al waren we met een kleine groep aanwezig.
Het aanwezige publiek had ook complimenten voor De Molenzangers.
Het ging zo goed dat Lia al bang was dat de mensen om handtekeningen zouden vragen ???.
We hebben goed ons best gedaan!!