Zondag 07 juli 2019 vond het 3de korenfestival plaats in de gemeente Oisterwijk. Ons koor, SLK 'Dรจheurdevaneiges' uit 's-Hertogenbosch, mocht voor de 1ste keer deelnemen aan dit geweldige festival. Voorafgaande aan het festival luisterden de koorleden eerst naar de openingswoorden van de Voorzitter en de Wethouder. Nadat de woorden van beiden met een hartelijk applaus werden begroet werd massaal het openingslied gezongen. Hierna maakte ons koor kennis met onze begeleidster van de dag, Ans. Zij werd hartelijk ontvangen waarna de koorleden alvast een voorproefje gingen nemen van de geweldige sfeer die er inmiddels overal heerste. Op een terrasje gezellig genietend van een drankje luisterden wij onderwijl naar de zang van de diverse koren. Ook de hartelijke bediening van de medewerkers van de horecabedrijven mag niet onvermeld blijven. Onze welgemeende complimenten daarvoor.
Om 13:10 uur mochten wij dan voor het eerst het podium betreden. Met veel plezier bracht ons koor een gezellig meezingrepertoire ten gehore. En zo te zien genoten de toehoorders van de meestal bekende liedjes die ons koor ten gehore bracht. Eenzelfde ervaring mocht ons koor opdoen bij de twee volgende podia, ook hier wederom een enthousiast publiek die geamuseerd toeluisterde of gezellig meezong. Terug kijkend op deze dag kunnen wij niet anders zeggen als dat het een geweldig geslaagde dag was. Van harte danken wij de organisatie voor het organiseren van een geweldig festival, het moet absoluut veel werk en energie hebben gekost! Daarnaast willen wij de organisatie tevens danken voor het heerlijke lunchpakket, de consumptiebon en het mooie programmaboekje. Onze koorleden zullen deze dag niet snel vergeten
Mocht het koor De Molenzangers opnieuw het festival organiseren dan zouden de koorleden van SLK 'Dรจheurdevaneiges' hier weer graag als gastkoor bij aanwezig willen zijn. Nogmaals dank voor het perfect georganiseerde festival en de uitnodiging aan ons koor. Voor de naaste toekomst wensen wij de organisatie van het festival veel inspiratie en alle succes. Namens alle koorleden,
Peter Trum - secretaris
Om 13:10 uur mochten wij dan voor het eerst het podium betreden. Met veel plezier bracht ons koor een gezellig meezingrepertoire ten gehore. En zo te zien genoten de toehoorders van de meestal bekende liedjes die ons koor ten gehore bracht. Eenzelfde ervaring mocht ons koor opdoen bij de twee volgende podia, ook hier wederom een enthousiast publiek die geamuseerd toeluisterde of gezellig meezong. Terug kijkend op deze dag kunnen wij niet anders zeggen als dat het een geweldig geslaagde dag was. Van harte danken wij de organisatie voor het organiseren van een geweldig festival, het moet absoluut veel werk en energie hebben gekost! Daarnaast willen wij de organisatie tevens danken voor het heerlijke lunchpakket, de consumptiebon en het mooie programmaboekje. Onze koorleden zullen deze dag niet snel vergeten
Mocht het koor De Molenzangers opnieuw het festival organiseren dan zouden de koorleden van SLK 'Dรจheurdevaneiges' hier weer graag als gastkoor bij aanwezig willen zijn. Nogmaals dank voor het perfect georganiseerde festival en de uitnodiging aan ons koor. Voor de naaste toekomst wensen wij de organisatie van het festival veel inspiratie en alle succes. Namens alle koorleden,
Peter Trum - secretaris