Hallo allemaal,
Wat hebben wij met z'n allen een fijn festival gehad afgelopen zondag !!!
Dank voor de perfecte organisatie, en alle medewerkers die dit mogelijk
hebben gemaakt ?????
Groetjes Kees en Nicie Bergman ????
Wat hebben wij met z'n allen een fijn festival gehad afgelopen zondag !!!
Dank voor de perfecte organisatie, en alle medewerkers die dit mogelijk
hebben gemaakt ?????
Groetjes Kees en Nicie Bergman ????