Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.217.12 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Nellie Horvers Nellie Horvers schreef op 25 augustus 2019 om 13:44
Beste Molenzangers vrienden en vriendinnen,

Wat hebben we toch weer een gezellig kooruitje gehad
We werden allemaal om 2 uur hartelijk ontvangen door de feestcommissie bij het Draaiboompje.
Daarna begonnen we eerst lekker met koffie en thee en iets lekkers erbij.
Om 3 uur werden we verrast door een gezellig optreden waar we allemaal aan deel konden nemen. De mensen die het verzorgde waren Djambee go go, hele aardige mensen.
Na het optreden nog wat gedanst en de dag afgesloten met een heerlijk diner.
Bij deze wil ik de feestcommissie heel hartelijk bedanken voor de organisatie en natuurlijk niet te vergeten de mensen van het Draaiboompje voor de goede zorgen.

Groetjes Nellie.
Even geduld...