Beste vrienden en vriendinnen van De Molenzangers,
Het is toch geweldig dat De Molenzangers weer mooi in de prijzen zijn gevallen
van de Raboclub Support, 492,99 Euro, het is toch geweldig.
Gefeliciteerd daarmee..
Dan kunnen we met het 10 jarig bestaan zeker een feest geven. HAHA.
Groetjes Nellie.
Het is toch geweldig dat De Molenzangers weer mooi in de prijzen zijn gevallen
van de Raboclub Support, 492,99 Euro, het is toch geweldig.
Gefeliciteerd daarmee..
Dan kunnen we met het 10 jarig bestaan zeker een feest geven. HAHA.
Groetjes Nellie.