Wat hebben we toch een warm en gezellig koor! Ook in deze Corona-tijd nu we allen een toontje lager moeten zingen is er nog steeds een grote saamhorigheid.
We zijn aangenaam verrast door alle leuke attenties die we ontvingen en telefoontjes. We willen daarom het bestuur en de evenementencommisie bedanken.
We hopen snel weer samen te zingen.
Tot ziens en blijf gezond.
Dick en Coby Baas.
We zijn aangenaam verrast door alle leuke attenties die we ontvingen en telefoontjes. We willen daarom het bestuur en de evenementencommisie bedanken.
We hopen snel weer samen te zingen.
Tot ziens en blijf gezond.
Dick en Coby Baas.