Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.217.12 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Coby en Dick Baas Coby en Dick Baas schreef op 13 mei 2020 om 21:38
Wat hebben we toch een warm en gezellig koor! Ook in deze Corona-tijd nu we allen een toontje lager moeten zingen is er nog steeds een grote saamhorigheid.
We zijn aangenaam verrast door alle leuke attenties die we ontvingen en telefoontjes. We willen daarom het bestuur en de evenementencommisie bedanken.
We hopen snel weer samen te zingen.
Tot ziens en blijf gezond.

Dick en Coby Baas.
Even geduld...