Hallo beste Molenzangers,
Wat hebben wij toch een sociaal koor en vooral in deze tijd van corona waar heel veel mensen binnen zitten dat dan het bestuur ,evenementencommissie zo super
aan haar leden denk door een lekker stuk chocolade en dan gisteren nog een mooie bos bloemen grandioos verder hopen we de we weer zo snel mogelijk weer kunnen zingen
Verder alle vriendelijke groeten Piet de Bakker
Wat hebben wij toch een sociaal koor en vooral in deze tijd van corona waar heel veel mensen binnen zitten dat dan het bestuur ,evenementencommissie zo super
aan haar leden denk door een lekker stuk chocolade en dan gisteren nog een mooie bos bloemen grandioos verder hopen we de we weer zo snel mogelijk weer kunnen zingen
Verder alle vriendelijke groeten Piet de Bakker