Beste Molenzangers,
Bij deze wil ik eerst het bestuur bedanken voor de mooie attenties die 'we allemaal hebben ontvangen. Bedankt en vooral in deze moeilijke tijd
En verder wil ik iedereen prettige feestdagen en een gezond 2021 toewensen
en hopen in het nieuwe jaar weer snel te mogen zingen.
met vriendelijke groeten,
Piet de Bakker
Bij deze wil ik eerst het bestuur bedanken voor de mooie attenties die 'we allemaal hebben ontvangen. Bedankt en vooral in deze moeilijke tijd
En verder wil ik iedereen prettige feestdagen en een gezond 2021 toewensen
en hopen in het nieuwe jaar weer snel te mogen zingen.
met vriendelijke groeten,
Piet de Bakker