Hallo beste Molenzangers,
Bij deze willen wij iedereen van De Molenzangers bedanken
voor hun inzet in het afgelopen jaar 2016 !!!!!!
Groetjes Kees en Nicie Bergman
Bij deze willen wij iedereen van De Molenzangers bedanken
voor hun inzet in het afgelopen jaar 2016 !!!!!!
Groetjes Kees en Nicie Bergman