1 juli 2021.
Een prachtige middag voor De Molenzangers. Na een zeer lange tijd konden we elkaar weer zien en spreken. Wat was het leuk en gezellig. Dit was een opkikker voor iedereen. Dank voor de mensen die dit geregeld hebben. Nu maar hopen dat we snel weer kunnen zingen met zโn allen.
Sjan van der Velden
Een prachtige middag voor De Molenzangers. Na een zeer lange tijd konden we elkaar weer zien en spreken. Wat was het leuk en gezellig. Dit was een opkikker voor iedereen. Dank voor de mensen die dit geregeld hebben. Nu maar hopen dat we snel weer kunnen zingen met zโn allen.
Sjan van der Velden