Hallo Molenzangers,
Kijken jullie maar eens in het Fotoboek.
Frans heeft er weer heel veel foto's op gezet van het feest van Hanny
en van ons gezellige uitje.
Dankjewel daarvoor Frans.
Groetjes Nellie
Kijken jullie maar eens in het Fotoboek.
Frans heeft er weer heel veel foto's op gezet van het feest van Hanny
en van ons gezellige uitje.
Dankjewel daarvoor Frans.
Groetjes Nellie