Wat hebben we weer een geweldig korenfestival gehad. Complimenten aan de organisatie.
Na al die jaren weer heel leuk om op te treden en wat ging het goed !!
Voor iedereen een fijne vakantie en tot ziens.
Sjan van der Velden
Na al die jaren weer heel leuk om op te treden en wat ging het goed !!
Voor iedereen een fijne vakantie en tot ziens.
Sjan van der Velden