Hallo Molenzangers,
Wat hebben we toch weer een fantastisch korenfestival gehad.
20 koren waren er maar liefs aanwezig.
Het weer was zeer aangenaam zodat het gezellig druk was in het dorp.
We hebben op drie locaties gezongen, zo ook bij Zorgcentrum De vloet, waarbij de oudjes lekker hebben kunnen genieten.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de goede hulp, maar vooral Frans voor alle goede zorgen en voor het organiseren voor dit geweldige festival.
Hopelijk volgend jaar weer.
Verder wens ik iedereen een fijne vakantie en tot 19 augustus voor een gezellig uitje.
Lieve groetjes Nellie
Wat hebben we toch weer een fantastisch korenfestival gehad.
20 koren waren er maar liefs aanwezig.
Het weer was zeer aangenaam zodat het gezellig druk was in het dorp.
We hebben op drie locaties gezongen, zo ook bij Zorgcentrum De vloet, waarbij de oudjes lekker hebben kunnen genieten.
Bij deze wil ik iedereen bedanken voor de goede hulp, maar vooral Frans voor alle goede zorgen en voor het organiseren voor dit geweldige festival.
Hopelijk volgend jaar weer.
Verder wens ik iedereen een fijne vakantie en tot 19 augustus voor een gezellig uitje.
Lieve groetjes Nellie