Hoog tijd om te laten weten dat we genoten hebben van de 7 optredens, DMZ en UWkL en de slotliederen. Alles was prima geregeld wat ik dus ook hoorde van andere koren in de wandelroute. Heel vermoeiend, maar dankbaar voor het mogen genieten van onze schoone zangstemmen. Wat we hebben aan foto en video en niet te vergeten wat LOVO heeft opgenomen kan naar de ledenpagina. Het was een suppertje speciaal,
Peter & Annelies.
Peter & Annelies.