Hallo beste Molenzangers,
Wat hebben we toch weer een gezellig uitje gehad afgelopen zaterdag bij Komaen in Oirschot.
We werden hartelijk ontvangen met koffie en iets lekkers erbij.
Daarna hebben we het spel Ik Hou van Holland gedaan, waar best moeilijke vragen bij waren maar het was wel heel leuk.
Om 5 uur werden we uitgenodigd voor een lekkere uitgebreide barbecue, en als laatste nog een lekker toetje.
Al met al was het weer een geslaagde middag.
Bij deze wil ik de activiteitencommissie heel hartelijk bedanken voor de goede zorgen.
Lieve groetjes en tot 3 september bij de Coppele.
Wat hebben we toch weer een gezellig uitje gehad afgelopen zaterdag bij Komaen in Oirschot.
We werden hartelijk ontvangen met koffie en iets lekkers erbij.
Daarna hebben we het spel Ik Hou van Holland gedaan, waar best moeilijke vragen bij waren maar het was wel heel leuk.
Om 5 uur werden we uitgenodigd voor een lekkere uitgebreide barbecue, en als laatste nog een lekker toetje.
Al met al was het weer een geslaagde middag.
Bij deze wil ik de activiteitencommissie heel hartelijk bedanken voor de goede zorgen.
Lieve groetjes en tot 3 september bij de Coppele.