Beste Molenzangers,
We hebben gisterenmiddag een fantastische middag gehad. Bedankt allemaal en wellicht tot een volgend optreden.
Groeten Ber van Rooij, voorzitter Gรจre Weg.
We hebben gisterenmiddag een fantastische middag gehad. Bedankt allemaal en wellicht tot een volgend optreden.
Groeten Ber van Rooij, voorzitter Gรจre Weg.