Wat hebben we weer een mooi kerstoptreden gehad op de Lindt met de WinterglO'w. met dank aan de organisatie. Opvallend onze Nederlandse meezing kerstliederen met veel toehoorders dankzij het niet al te koude winterweer. Het was genieten van de gluhwein, erwtensoep en broodje beenham. Gelukkig kon Marion haar beste beentje voorzetten.
Peter & Annelies
Peter & Annelies