Schrijf een nieuw bericht in het Gastenboek

 
 
 
 
Velden gemarkeerd met * zijn verplicht.
Je E-mail adres wordt niet gepubliceerd.
Om veiligheidsredenen slaan we je ipadres 216.73.217.12 op.
Het kan zijn dat je bericht pas zichtbaar wordt nadat we het beoordeeld hebben.
We houden het recht om berichten te wijzigen, te verwijderen, of niet te publiceren.
Peter Bisselink Peter Bisselink schreef op 21 december 2023 om 15:06
Wat hebben we weer een mooi kerstoptreden gehad op de Lindt met de WinterglO'w. met dank aan de organisatie. Opvallend onze Nederlandse meezing kerstliederen met veel toehoorders dankzij het niet al te koude winterweer. Het was genieten van de gluhwein, erwtensoep en broodje beenham. Gelukkig kon Marion haar beste beentje voorzetten.

Peter & Annelies
Even geduld...