Hallo Frans,
Ik wil je bedanken voor de mooie website die jij voor
"De Molenzangers" aan het opzetten bent, mijn complimenten het ziet er prima uit. Succes verder met de uitbreiding van de website.
Groetjes, Bep
Ik wil je bedanken voor de mooie website die jij voor
"De Molenzangers" aan het opzetten bent, mijn complimenten het ziet er prima uit. Succes verder met de uitbreiding van de website.
Groetjes, Bep